Forum  Strona Gwna
Rott forum - muzyka/film/komiks/ksika..
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Czasami uda się wcisnąc wczesniej(jak mi się udało).

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Administracja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Uzaleniony



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 684
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: ro 8:35, 09 Kwi 2014    Temat postu: Czasami uda się wcisnąc wczesniej(jak mi się udało).

Poczytajcie sobie o fluorze !
[link widoczny dla zalogowanych]
I co się potem dziwić, ze Polacy mają taką opinię jak mają, skoro emigruje margines i ludzie nie potrafiący sobie nigdzie poradzić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A nowe mamusie niech się nie boczą Trochę wyrozumiałości trzeba dla mam przed rozwiązaniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
lecz po nalozeniu gazika i zawinieciu bandazem i tak i tak przechodzi krwia i taka zólta wydzielina i oczywiscie przez skarpetke i w dodatku boli :/ ponizej daje link ze zdjeciem palca nie jest w najlepszej jakosci bo wykonane telefonem..

pozdrowka dla tych ktorzy mnie rozumieją [link widoczny dla zalogowanych] na dlugo?
teraz chyba tylko licze po prostu na cud albo na koniec swiata.. hej. Zarówno blizn przerosłych jak i zapadłych, rozstępów jak i blizn pooperacyjnych. Witajcie glodowkowiczki 5d4f0407897d7bc9d0a2c4330b8d96a0 [url]http://trasformazione-muco-cervicale-dopo-con cepimento.okemhi.com/ [/url] [url]http://supporto-murale-vesa.kntbxb.com/ [/url] http://eva-tremila-ben-dj.vlirgj.com/ [url]http://imetec-piumone.kntbxb.com/ [/url] [url]http://luchetti-aldo.spnnyz.com/ [/url] [url]http://associazioni-lecce.spnnyz.com/ [/url] [url=http://cerca-lavoro-a-firenze.pcmsss.com/ ]http://cerca-lavoro-a-firenze.pcmsss.com/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] http://programma-di-emule-da-scaricare.lbfcpb .com/ [url=http://valutazione-tappeti.pcmsss.com/ ]http://valutazione-tappeti.pcmsss.com/ [/url] 1102381050c1a9d591489c5add3a27e5 [link widoczny dla zalogowanych]
witam , tomi hajfiger Z tego co mi mama opowiedziala przez telefon to moja siostra zadzwonila do szpitala kiedy miala skurcze co 10 minut, babka powiedziala jej ze za wczesnie ze ma przyjechac jak beda co 5 minut! Naprawdę??? żadna .Ot taki pijaczek . jestem, jestem tylko kupa roboty Ale sie z was usmiałem,bez kitu Przeczytałem ze pajaki maja oczy i to az osiem,czy ktos mi moze napsac gdzie one sie znajduja?
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem dlaczego,po prostu Cichopek bardziej mi się podoba niż Mucha Chociaz Mucha tez jest bardzo ładna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktos mógłby mi pomóc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Was serdecznie i dzieki za zaproszenie, bede sie wpisywac jak tylko bede mogla, bowiem bardzo juz tesknie no i chetnie zawsze powymieniam sie spostrzezeniami
[link widoczny dla zalogowanych]
Żdaen ptasznik nigdy nie spowodował śmierci zdrowego człowieka, nie mówiac już o naszych narodowych pająkach. Dodam, że zabieg wykonywałam w Warszawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najbardziej wkurzał mnie w tym wszystkim ślinotok, w pierwszym i drugim dniu co chwila musiałam przełykać gęstą ślinę (oczywiście podbarwioną lekko krwią no i spanie na jednym boku, musiałam się w nocy pilnować, a to było męczące i do dziś skutkuje niewyspaniem.
[link widoczny dla zalogowanych]

A może macie jakieś inne internetowe porachunki Tak, tak tan topik jest dla kulturalnych ludzi tzn. [link widoczny dla zalogowanych] Nie robiłam jeszcze takiej prawdziwej głodówki na dłuższą metę, ale prawie co tydzień mam 1 dzień owocowy lub warzywny, a diety nie są mi obce, dzięki temu schudłam 20 kilo i żal mi tego stracić.
to są wielkie brednie i jeżeli się ktoś niezna to niech nie wyraża swoich opini !!!!!!!!!!! Działa cuda! Trochę jak South Beach, ale nie boję się zjeść karkówki. ja mam zamiar przekluc sobie pepek ale mam niezlego cykora! Rozmiar talii zalezy w duzej mierze od budowy ciala, a dopiero potem od tkanki tluszczowej. [link widoczny dla zalogowanych]
No ale to tylko przeczucia, choć sporo symptomów. Fotografa zaintrygowaly podobno moje oczy. W Komforcie to można nawet odkurzacz piorący wypożyczyć i samemu wyprać, każda plama zejdzie, nie ma mocnych, polecam. Sama już od kilku miesięcy jestem na ok. Postaram się więc wyjaśnić kilka kwestii. dużo pracy, obowiązki domowe, dzieciątka rozrabiające i takie tam... Z tą różnicą, że imię Nikola jest od niedawna przyjęte w Polsce, a inne wiele lat temu i każdy się do nich przyzwyczaił i traktuje je jako polskie imiona...
z tym ze bede gotowac zupe z kapusty+cebula+koncentrat+2kostki rosolowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli tylko dowiesz się że jesteś w ciaży,trzeba natychmiast to odstawić.
Ekwiwalentami DSH-Prüfung są:
[link widoczny dla zalogowanych]
Postanowilam sie poswiecic ( a bylo to naprawde ciezkie ;( ) i wrocic do naturalnego koloru wlosow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć Dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
ale czy też plemnikobójcze?
Toxo IgM - 1,8 C0I - dodatni
Myślę, że w stlu ,,do cioci na imieniny,, będzie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to wszystkiego najlepszego [link widoczny dla zalogowanych] Sama zastanawiam sie nad powiekszeniem ust ale jesli to ma tak wgladac jak w programie to dzieki bo naprawde zadnej roznicy nie widze, blyszczykiem by to osiagnely.
i ja miałam wielki problem z nimi aż nauczyłam się z nimi postępować, przede wszystkim jedwab, jedwab i jeszcze raz jedwab... Żeby poznali jakie są inne możliwości oprócz chirurga. Jednak dużo bardziej podobał mi się z Agnieszką Rylik niż z Renata Dancewicz. [link widoczny dla zalogowanych] Bo z nami to w ogóle długa historia Poznalismy się przez radio i jakiś czas tylko smsowaliśmy i dzwoniliśmy, mieliśmy stracha się spotkać - zupełnie niepotrzebnie [link widoczny dla zalogowanych]
pokojowej wlewałam w siebie. Preggers troszkę mnie pocieszyłaś Co mówili Wasi lekarze? WIELE HALASU O NIC . Wiem ,że się tam rozpłaczę, to jest silniejsze ode mnie. AGNES 1984 ...
miesnie nadal pobolewaja
[link widoczny dla zalogowanych]
Wzorost twój jest naprawdę duży.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sorki , trochę zaniedbałam Was.......
[link widoczny dla zalogowanych]
na pewno mieszanka nie zaszkodzi, a moze akurat pomoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przepraszam ale sama to sprowokowałaś.
Juz 14 osobom zalatwilam prace oto moj mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
jednakże prawde mówiąc to czuje sie troche osłabiona, i kręci mi się w głowie troszeczkę (może to przez to że jechałam busem 40km na ostatnim siedzeniu i trochę mnie wytrzęsło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ech! [link widoczny dla zalogowanych] i raz gdzes w ksiazce znalazłem lek o nazwie anafranil i to był strzał w 10 jest to lek częsciowa na depresie itp ja depresie niemam jako takiej tylko jestem nadpobudliwy i to pewnie jest cała przyczyną ja zazywam lek anafranil 25mg jedna tabletke dziennie lek jest ten tani na recepte kosztuje jakies 4złote za 30 sztuk są równiez inne dawki ja 10mg i 75 .i teraz bzykam z 25 minut a jak wypije troszke alkocholu to ogier jestem ze moge z godzine.Wiec niech spróbuje ja miałem juz efekt po dwuch dniach od zazycia i było wkoncu super
buzka, sciskam was i jeszcze raz wesolych swiat! Czemu mamy sobie odmawiac tej przyjemności aż na kilka dni?? A KRĘGLICKA DLACZEGO? nawet chrabaszcze majowe zniose. Kupilam szampon ziolowy przeciwlupiezowy LORIN. [link widoczny dla zalogowanych]
i 75 jest troche szeroki ale w 70 D znowu miseczka jest o wiele za mala a 70 DD juest za duzy :/ mieszkam za granica, widze jak to jest.... musialam zwyzywac cie od debili ;p czytam ten wątek od pewnego już czasu, ale jakoś nie mogę się sama zdecydować na ten zabieg, chociaż pewnie by mi dobrze zrobił. Za daleko miałam do domu, żeby dzieci odstawiać i wracać, więc sobie darowałam. ja mialam piaskowane i flouorowane /czy cos takiego/ zabki jakis miesiac temu i efekt byl naprawde fantastyczny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie chodzi o to, że zabiegi skracają i przebudowują włókna kolagenowe, dzięki czemu skóra jest jędrniejsza i bardziej elastyczna.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Administracja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin